Im back

- Heej älsklingar , lite kort om min dag hitils ! Vaknade typ vid tolv sen så åkte ja t siggesta ( endast för att dt skulle vara godisregn ) annars fanns dt ingen anledning att åka dit . Jag träffade på lousie oh alexandra . Mina smmå gööllegrisar ! Men alexandra gick direk . Såå ja oh louise var kvar gick runt lite oh så . Sen var dt godisregn , fick endast två godisbitar ? snoppet va ? oooo ja ska kutta ner alla tjocka ungar som tog mina godisbiter ( tillexempel min lillebrur ! ) Nu sitter jag här framför en data oh har himlans tråkigt . Ja kom på en sak . Jag ska ta efter det beata sa . Skriva lite mer vuxet ! faktiskt ganska kul :D Aja nu ska ja börja skriva lite oftare mina söötnosar , skriver mer sen ! Sakna mej inte för mycket nu sockertoppar !

Kommentarer
Postat av: natti

kolla in min nya blogg <3 miss you

2009-07-08 @ 17:03:23
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0